Dark Messiah of Might and Magic

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Dark Messiah of Might and Magic

Anzeige
      Name: Dark Messiah of Might and Magic
      Autor: Lukas
      System: Windows
      Angefangen am: Mittwoch 17 November
      Fertiggestellt am: -
      Genre: First Person action/RPG
      Beschreibung: Wird sind der lerling von ein Magier, und werden auf eine lange reise gesendet, um den 'Skull of Shadows' zu finden. Aber wie halt in allen spielen, geht immehr erstmal alles schief befor es besser wird. :D
      Also kämpfen wir uns durch horden von menschen, monstern, under andere dingern. Und fersuchen for unseren feind 'Arantir' diesen 'Skull of Shadows' zu mopsen. Ein mix fon RPG, mit einen eher einzigartigen kampf system.(When man 'Mount and Blade' kent, solte man sich schnell wieder finden) Und fiele skills zu erlernen.(und Magie, die ich aber eher weniger benutzen werde, weil die ein bissen OP ist)
      P.S. Wird auf den härtesten schwirichkeitz grade gespielt, und one 'heil' zauber. Nich ein blind LP und werde es dan auch immehr mit 'DMoMaM' ferkürzen
      Audio-Kommentar: Ja

Videos:
      Part 1, Introduction : youtube.com/watch?v=zErChHzygKU

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Lukas ()

• Moin =D

Tolles game ;) Werd mir die nächsten Parts auch anschauen ;D
      Aber hätte da etwas Kritik ;) (Nicht weiterlesen wenn du die nicht verkraftest :D)
      Ich weiß nicht wie es bei dir ist, aber auf meinem Laptop (mit Backlight voll aufgetret) ist es irgendwie trotzdem zu Dunkel (was ich von DMoMM nicht gewohnt bin).D.h. bei normalen TFT ja noch Dunkler... Liegt dies an den Gamma-Einstellungen oder ein Youtube/Render - Fehler? (oder bin nur ich das?).

So Long

RIF
    • Danke für das feedback.
      Und ja, ich gebe zu das Gamma ist in den ersteren parts ein bissen weit runter gestelt.(Ich hatte es erst neu instaliert, und nach den ersten 'Stell das Gamma so ein' screen ist mir das spiel gekrasched, also hatte sich das gammer zurük zum dunklesten gestelt, werend ich dachte das soll so sein)
      Ich habe es später aber dan hoch gestelt, und die nägsten parts sowieso ein bissen besser belichted.

• Now that maffia is done, DMoMaM will continue!
      Part 2 : "Lets Play DMoMaM: The Free city of stonehelm!"
      youtube.com/watch?v=kVSK0Rmpugc
      Some weird stuff happens...
      Then we just walk around A LOT, that's most of what we do this vid, walking around and creating chaos. Oh yea, and jumping on barrels!

(Yep, from now on I will give each part a name, and a description which will be used both in this topic, and on my video, to give them more personality :P )

Und hellichkeit wird kurz forn ende hoch gestelt, schuldigung das es so lange gebraucht hat.

P.S. Again, please leave some feedback, I can only beg people to leave feedback. May it be negative or positive, I would love to hear it. May it be criticism, advice, or just some positive words, it matters to me no matter what of those it is. Because anything that helps me improve (even positive words do, they give me confidence) is a greatly appreciated.

Dieser Beitrag wurde bereits 4 mal editiert, zuletzt von Lukas ()

• Anzeige
      Part 3 : Lets Play DMoMaM : More Stonehelm, and some nice niece..: youtube.com/watch?v=LTYgdzblPEw
      Oh yes, you heard correctly, our adventure of running around aimlessly in Stone-helm, isn't over jet. But after a while we do find who we are looking at.. oh.. for.
      Part 4 : Lets Play DMoMaM : The first real level.. : youtube.com/watch?v=Tm-7lu0KH9o
      ... and the the beginning of a bad habit... that I call dying.
      Yep, now the game is picking up Pace and fighting becomes common, and such does dying.
      But we make progress, don't worry. Its not like I always die to the same enemies. And we even find a way into the castle, were we can die some more!

• Wieder ein Par neue Parts, und jetzt auch eine playlist:
      Part 5 : Lets Play DMoMaM : Fun with a chandelier : youtube.com/watch?v=nCoTI2BTlto
      What more do I have to say? What mare can I say? Watch and see for yourself.

Part 6 : Lets Play DMoMaM : So many guys who want to kill me... : youtube.com/watch?v=7TwD9Wu3mAs
      And sadly seem pretty efficient at it, not to much progress in this video, sorry. But I do reach 2 new checkpoints, I think.

Part 7 : Lets Play DMoMaM : Lets Catch that Ghoul! : youtube.com/watch?v=xr7UDbvS52Y
      Well, he is not that great at running away..
      I also finally start using some of those skill points I saved up. Does not mean I start dieing less..

Play List zum letsplay : youtube.com/user/SapareStoll?f…22546B4EDE7/0/zErChHzygKU
      Habe fun und lasse ein bissen feedback zurueck.
    • Part 8 : Lets Play DMoMaM : Smithy! How to creat a sword. : youtube.com/watch?v=s9nJfmuzjEQ
      Yep, at least a VERY fast and easy form of it.
      But at least we get a new sword.

Part 9 : Lets Play DMoMaM : Arantir! And a really messed up "dream" : youtube.com/watch?v=OliyQIC6oMI
      Yep, we try to get back the crystal, and have a nice little nap, and a not so nice dream.

Part 10 : Lets Play DMoMaM : How to capture a ship! : youtube.com/watch?v=1OrwoGFasFU
      Yep, we take the ship back, but its easier said then done.
    • Part 11 : Lets Play DMoMaM : Another weird dream.. : youtube.com/watch?v=sO7eMCrfB-0
      My guy should really worry about his dreams, they are kinda weird.

Part 12 : Lets Play DMoMaM : Sir Failallot... : youtube.com/watch?v=WLReZ9UzZx8
      Out of words, because all I really do is dying.

Part 13 : Lets Play DMoMaM : Oh man.. those... things : youtube.com/watch?v=LdywgTZ8ELc
      Are a real pain... and then there are so many of them..
      Orcs were fun compared to this

Bittle hinterlast ein bissen Kritik oder so... ist ne weile das jemand uberhaupt was zum LP gesagt hat.

• Part 14 : Lets Play DMoMaM : Without words.. : youtube.com/watch?v=Nls1jcfaEU4
      WoW.. its been a while that I had recorded this, and I'm sorry that I was stuck for that long on one silly fight...
      Well, you get to see me die some more. Have fun
      Part 15 : Lets Play DMoMaM : Pao Kai! : youtube.com/watch?v=dw73cV-EaLI
      Sounds like a food..
      Part 16 : Lets Play DMoMaM : Goblins.. dam cheaters : youtube.com/watch?v=dN_mzAu9XgY
      Yea, they cheat..
      Part 17 : Lets Play DMoMaM : Those Dam Goblins... and Arachnophobia : youtube.com/watch?v=gUrR3IRtNSE
      Yea... Smart enough to use a Gate...
      And an old friend is back!
      AND Spirders... ough, giant ones at that..
      Entschuldige mich fielmalls das man ab und zu sachen in hintergrund hoert.

• Part 18 : Lets Play DMoMaM : More Spiders... : youtube.com/watch?v=6YirP2DiLLw
      You can't believe how annoyed I was..
      Part 19 : Lets Play DMoMaM : Enough spiders already! : youtube.com/watch?v=_CusWFUknlo
      yea... to many for me
      Part 19B : Lets Play DMoMaM : Part B : youtube.com/user/SapareStoll?feature=mhum#p/u/0/YZhbcMxbUEw
      Sorry for the sudden end at the end of the recording, game crashed.

Please leave feedback.
    • Part 20 : Lets Play DMoMaM : More killing and even one really big beast. : youtube.com/watch?v=wOEtolg6ISY
      yep... To tired to say more...

Part 21 : Lets Play DMoMaM : That is a long way down... : youtube.com/watch?v=0k9IoaB7JVM
      Why do I feel like I used that title before?
      Anyway, enjoy.

Part 22 : Lets Play DMoMaM : Orcish fun! : youtube.com/watch?v=cA9tImBeBMM

Part 23 : Lets Play DMoMaM : Exploring the Neighborhood : youtube.com/watch?v=PrDMxt20-EI

Part 24 : Lets Play DMoMaM : It's a hairy business : youtube.com/watch?v=VAeVyfiWAzE

Part 25 : Lets Play DMoMaM : Arantir really isnt the giving up type... : youtube.com/watch?v=vh6jfecYPQQ

Part 26 : Lets Play DMoMaM : Hallo Zombieman : youtube.com/watch?v=6l9rwwbd830

Part 27 : Lets Play DMoMaM : Game Crash... yeay... : youtube.com/watch?v=wzLx5kp3hOk

Ich ware in der USA für ne woche, daraufhin hatte ich keine zeit hir die liste zu erneuern.
      Naja, hir sind viele neue videos.
    • Part 28 : Lets Play DMoMaM : Progress.. : youtube.com/watch?v=n3Ql5iEL6s8
      Well at least a bit of it..
      Sorry it been so long that I uploaded something, gave myself a Lets playing break with the winter break

Naja, ich habe ein Avatar, when man will, kan man gerne crtique daze äusern, Ich were sher dankbar.(Bin mihr nicht sicher ob es ein guter Avatar ist oder nicht, kan ich schlecht über meinen eigenen sagen)
      Und natürlich wäre critique über das LetsPlay auch härzlich wilcommen.

Entschuldige noch mal mein deutsch. Da is so lange jetz inactive war, habe ich schon wieder das bissen was ich gelernt habe, falernt. (aber ich muss es lernen, da ich an ende meiner 12ten classe eine zweite sprache gut forweißsen könen muss.(Wörtlich und lesserlich kein problem, aber schriftlich, siet man ja. Habe aber noch 2 jare bis dahin...

• Siet fast so aus als müsste ich das ganze letsplay ohne ein reply durchspielen. Naja, kan man halt nichts machen, hier sind die nägsten parts.

Part 29: Lets Play DMoMaM : What a lame boss.. : youtube.com/watch?v=V2g8RvaqVw8
      Well I guess its better then no boss at all.

Part 30: Lets Play DMoMaM : The skull of shadows is ours : youtube.com/watch?v=dhlp_De_LMM
      Yea, and most of the time I'm trying to keep up with the story. Translating things never was my strength.

Part 31: Lets Play DMoMaM : Death by Arantir... : youtube.com/watch?v=cy6IO0UCFQA
      Literally! No joke, see for yourself.
    • Neue Parts, bitte commentiren.

Part 32 : Lets Play DMoMaM Part 34A Getting back our equipment! : youtube.com/watch?v=z0dCxMO1-vY
      After seeing the next part, it will be clear why I made 34 into part A and B.

Part 33 : Lets Play DMoMaM 34B Why won't it die? : youtube.com/watch?v=MIJGpuQKobQ

und

Part 34 : Lets Play DMoMaM : Most usless orc of all time. : youtube.com/watch?v=mbUs8C7nLHM

Ich weiß das zwei der parts(falsche) nummern haben, ich weiß nicht warum ich das gemacht habe werde das aber bei nächsten gelegenheit fixen.
      Hoffentlich habt ihr/alle (jemand...) spass an video, when ya, bitte hier oder auf dem video commentieren.
      (Für die, die mit English ein problem haben, nicht zögern, ich übersetze fast alles wichtige immehr inspiel. Video title und beschreibungnen mache ich auch in deutch ab den nächten letsplay)
    • Part 36 : Lets Play DMoMaM Who could have guessed.... : youtube.com/watch?v=lYnxOLfMsHg
      that a Giant worm, thing, is so annoying?
      It kills us, many times.. Enjoy

Part 37 : Lets Play DMoMaM Elevator of Doom : youtube.com/watch?v=pEveiSJTP48

Part 38 : Lets PLay DMoMaM Finaly! took long enough. : youtube.com/watch?v=W_RIfgASOro
      Finally we get of this stinking island.. yeay.. Just to go into a Necromancers capital next.. Do I ever get a break?

Nicht viel mehr zu sagen diesesmall.. Viel spass bein kucken.
    • Part 39 : Lets Plaz DMoMaM Vampire knights.. : youtube.com/watch?v=OS46kVhncXI
      They are a real pain, and SO fast!

Part 40 : Lets Play DMoMaM Thats just... disturbing.. : youtube.com/watch?v=KZXVRS4Nrz0
      Really disturbing...

Schuldigung das ich nicht viel dazu zu schreiben habe, bin schon ne ganze weile krank und füle mich somit eher schwach.(Weswegen ich nicht den aufwand mache viel dazu zu schreiben)
    • Part 41 : Lets Play DMoMaM That.. is even more disturbing... : youtube.com/watch?v=VHRodZh1_Gg
      Yea... I don't even want to know what to say to that.

Part 42 : Lets Play DMoMaM Oh why I do not want... : youtube.com/watch?v=NUrrkk8QBIo
      Yea... because its good to send spiders at an person with arachnophobia.

Part 43 : Lets Play DMoMaM Giant, Giant spider fight!(turn volume down before 7:30) : youtube.com/watch?v=WI8GAnrbiuo
      Oh yea, that title is so stupid I just had to use it!
      (the fight seemed a lot bigger when I was playing it, I felt like it could take a whole video by itself... oh well, it is still pretty long so enjoy.)
      And as said in video name, turn the volume DOWN, I'm sorry, but I just lose it when there are spiders...
      Da das wichtich ist sage ich nochmal in deutsch, das volume(ton lautstärke) solte runter gestelt werden before 7:30 da ich bei spinnen ein bissen ausflippe.

Part 44 : Lets Play DMoMaM Confusion ensures! : youtube.com/watch?v=9gpAPdB4O3A
      Yea, I'm sorry that I make no sens at the beginning I was trying to explain that it is possible to kill our ally, and to turn her against us.(without losing the game for it, it just changes the story) That is why I was just running around her and seeing if she still heals me.

Part 45 : Lets Play DMoMaM Stupid holes in the ground... : youtube.com/watch?v=nwyuXkSaPAM
      I skipped a whole 15(!) min part here, its just me fighting against those things..
      I consider that rather boring and unimpressive. Which is the reason why this part starts of in the middle of a the fight, and very late in it. Not that it changes the outcome of anything..
      Enjoy.

Part 46 : Lets Play DMoMaM Cyclops killer! : youtube.com/watch?v=RXPbUNvSUlw

Part 47 : Lets Play DMoMaM Overpowerd 'holy' weapons.. : youtube.com/watch?v=a7ZA_uJWqIQ
      Well as powerful as they are, I rather call them unholy..
      Anyway, awesome weapons= A lot less dying.
      (Well unless the game bugs on me!)

Ich weiß, ist ein weilchen her das ich hier upgedates habe. Schule und so, dafür aber viele neue videos.
    • Part 48: Lets Play DMoMaM Dragon killer! and the beginning of the end : youtube.com/watch?v=TSYAdw6ypT4
      Yep, at this rate I will soon be killing gods or something.. (just because how quickly we went from Cyclops killing to dragon killing.)
      And the beginning of the epilogue.
      Part 49 : Lets Play DMoMaM Did I mention I hate this part of the game? : youtube.com/watch?v=fcQqSxFIVpg
      Yes, I hate spiders.. but at least they do not confuse me like this part of the game does.
      A lot of running around and being lost in this part. I'm sorry they made this epilogue such a confusing mess... Anyway, the confusing part of the Epilogue is just at the beginning of it.
      Part 50 : Lets Play DMoMaM The last of Arantirs gaurds. : youtube.com/watch?v=FchUCjLYAPA
      Yes, Arantir throws just about everything he has at us, trying to slow us down. However with our weapons and skill(in my dreams.. hehehe) they stand no chance. The 2nd last part of my LP and its soon to be over! Next part will be longer then 15 min.
      Part 51 : Lets Play DMoMaM final part Arantir, demons, and so on! : youtube.com/watch?v=TOdweALCDnY
      Dragons, Demons and Arantir. Non of those things are a danger to us.
      And more importantly, this is the final part of the Letsplay. Thank you for watching and I hope you enjoyed it.

51 ist der finale part und damit ist auch das Letsplay zuende.
      Danke wenn es jemand gekucked hat.
      Als nägstes fange ich mit Jedi Knights 2 an.
      Feedback zum LP wäre nartürlich wie immehr wilkomen.