Interessante e-mail?!

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Interessante e-mail?!

Anzeige
    Naja ich habe die e-mail bekommen

von der Coca Cola Company UK ....

COCA COLA COMPANY OFFICIAL PRIZE NOTIFICATION Ref: PBL/CN/6654/CP. Coupon No.PBL2348974321

We are pleased to inform you of the result of the just concluded annual final draws held on the 30th Of Oct 2010 by Coca-Cola company in conjunction with the British American Tobacco Worldwide Promotion.

Your email was among the 4 Lucky winners who won a lump sum of FIVE HUNDRED THOUSAND BRITISH POUNDS STERLINGS (500,000.000 ) each on THE COCA COLA COMPANY PROMOTIONS.

However the results were released on the 2nd of Nov2010 and your email was attached to ticket number (CC/7PWYZ2010) and ballot number (CC/BT:12052010/20) The online draws was conducted by a random selection of email addresses from an exclusive list of 29,031 E-mail addresses of individuals and corporate bodies picked by an advanced automated random computer search from the internet,

However, no tickets were sold but all email addresses were assigned to different ticket numbers for representation and privacy. The selection process was carried out through random selection in our computerized email selection machine (TOPAZ) from a database of over 250,000 email addresses drawn from all the continents of the world This Lottery is approved by the British Gaming Board and also Licensed by the International Association of Gaming Regulators (IAGR).

in order to claim your prize contact our fiduciary agent Lottery Claims Officer:

MR. William Smith,

E-mail: cocacola@ukhouse.com

(Provide him with the information below:

1.Full Name:

2.Full Address:

3.Marital Status:

4.Occupation:

5.Age:

6.Sex:

7.Nationality:

8.Country Of Residence:

9.Telephone Number:

10.a copy of your id or paspport

Congratulations once more from all members and staffs of this program. Congratulations once again On Behalf of the staff And Members Of the COCA COLA COMPANIES and therefore advised you to keep your winning information confidential and restrict from third Party to avoid double or false claims of your winning

Denis Cole

(Lottery Coordinator)
  • Anzeige
    Alles schön und gut, jedoch sind zwei Dinge für ausreichend, dass es dafür spricht ein Abzocke zu sein.
    1.

PhaeLlix schrieb:

E-mail: cocacola@ukhouse.com
    [/font][/color]

Unseriöse EMail.

2.

PhaeLlix schrieb:

10.a copy of your id or paspport
    [/font][/color]

Warum zum Geier wollen sie eine Copy, deines Ausweis haben? Du hast gewonnen und gut ist.
    Warum sie den haben wollen sollte eigentlich klar sein. Sie wollen an deine Kontaktdaten und andere wichtige Daten um über deinen Namen kriminelle Aktionen vollziehen. Es kann auch möglich sein, dass es reicht, dass sie den Ausweis haben um dich in die Ruinen zu treiben.

Mein Tipp.
    Markieren -> Löschen
  • 1.Full Name: Mary Christmas

2.Full Address: Devil Street 666, 1337 Roflhausen

3.Marital Status: Plural marriage with 5 men

4.Occupation: Animal Food Tester

5.Age: 12

6.Sex: No, I don´t have it.

7.Nationality: Roman Empire

8.Country Of Residence: Petoria

9.Telephone Number: 1€

So, damit hätten sie jetzt alles, was sie brauchen...ach nein, der Pass fehlt noch...aber den kriegen wir auch noch hin. :D
  • Axido schrieb:

1.Full Name: Mary Christmas

2.Full Address: Devil Street 666, 1337 Roflhausen

3.Marital Status: Plural marriage with 5 men

4.Occupation: Animal Food Tester

5.Age: 12

6.Sex: No, I don´t have it.

7.Nationality: Roman Empire

8.Country Of Residence: Petoria

9.Telephone Number: 1€

So, damit hätten sie jetzt alles, was sie brauchen...ach nein, der Pass fehlt noch...aber den kriegen wir auch noch hin. :D
    AHAHAHAHAHAHA, made my day! :thumbup:
  • Furocko schrieb:

Ich würde mal auf Hoax tippen ;)
    Besser nicht antworten, nicht mal zum Spass(@Axido), denn dann kanns sein, dass Sie speichern, dass von deiner Email-Adresse ne Antwort kam und du bekommst weiterhin Spam :P
    Gibt doch Wegwerf-Adressen, die extra dafür gedacht sind, Spam von der richtigen Adresse fernzuhalten.
    Andererseits glaube ich kaum, dass die das juckt, was man da schreibt, wenn man es nur zum Spaß macht...in der Hinsicht hättest du also Recht...aber auch nur in der.^^
  • Das hier ist eine Interessante email^^

Hallo,
    Mein Name ist Sandra ich sah Ihr Profil hrer (hamburgerhaenger.com) und wurde interessiert in Ihnen, ich werde auch gern wissen Sie mehr und schaffen eine Beziehung, die Bässe auf Wahrheit und Vertrauen zu Ihnen ist ich möchte Sie auf eine E-Mail an meine E-Mail-Adresse senden so kann ich Ihnen mein Bild für Sie zu wissen, wem ich am.Here meine Email-Adresse ist.
    Ich warte auf Ihre Mail an meine E-Mail Adresse bitte warten oben habe ich etwas sehr, sehr wichtig zu sagen, Ich mag you.I glaube, wir können von hier aus gestartet werden!
    Denken Sie daran, die Entfernung oder die Farbe spielt keine Rolle, aber die Liebe eine Menge Dinge im Leben.
    sandra

Hello,
    My name is sandra i saw your profile hrer (hamburgerhaenger.com) and became interested in you,i will also like to know you the more and establish a relationship that is basses on truth and trust with you i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address.
    I am waiting for your mail to my email address above please i have something very very important i will like to tell you.I believe we can start from here!
    Remember the distance or color does not matter but love matters a lot in life.
    sandra
  • Ikaruz schrieb:

Vote 4 close, oder?
    Die Mail ist ja vom Tisch, da klar war das die einfach nur n Fake war.
    Thema ist somit ja wohl auch vom Tisch.
    Oder nicht?

Jap, ich stimme dem zu. Die e-Mail war ein klarer Phishing-Versuch und ist abgehakt... jetzt driftet das Thema zu sehr ab und kann entweder in den Spam verschoben werden (wenn noch mehr hier ihre komischen Mails posten) oder auch gleich ganz weg. °v°
    wieder aktive Let's Playerin | gelegentliche Cosplayerin

(๑꒪▿꒪)*

Twitter | YouTube