Leauge of Legends Shop Poblem

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Leauge of Legends Shop Poblem

Anzeige
    Ja hi und zwar wollte ich gestern von meiner paysafecard da wo noch 5€ drauf waren Riot Points dort Kaufen und nachdem die transaktion fertig ist ka der shop server bei denn abgeschmiert und hab keine Punkte erhalten so da start ich heute morgen lol und da stand dieser wert

so dem lag heute in mein email eingang diese email

Hello Summoner,

It has come to our attention that you recently tried to purchase Riot Points, but failed to receive those points due to an error in our store. We have contacted you previously regarding this transaction, and like to apologize for the incorrect value that was credited to your account. We’ll like to invite you to keep the extra points that were credited to your account for our mistake.

Darf ich jetzt diese ca 8500 punkte behalten oder verschwinden die irgendwann?
    Danke schonmal für die hilfe
  • im 2 teil von der email stand

We have gone ahead and credited your League of Legends account bla bla bla with 1050 Riot Points for the purchase and to help compensate for any inconvenience this error may have caused you. Please note, the Riot Points have been added to your account, but the value in PVP.net may not update until you initiate your next purchase in the store.

ich hab gedacht nur dieses 1050 points wären die enschädigung naja aber wenn ich nun 8000 geil